Searched defs:Relocate (Results 1 – 6 of 6) sorted by relevance
169 if (const auto *Relocate = dyn_cast<GCRelocateInst>(Val)) { in findPreviousSpillSlot() local 550 for (const auto *Relocate : SI.GCRelocates) lowerStatepointMetaArgs() local 869 for (const auto *Relocate : SI.GCRelocates) { LowerAsSTATEPOINT() local 907 for (const GCRelocateInst *Relocate : SI.GCRelocates) { LowerAsSTATEPOINT() local 1061 for (const GCRelocateInst *Relocate : I.getGCRelocates()) { LowerStatepoint() local 1204 visitGCRelocate(const GCRelocateInst & Relocate) visitGCRelocate() argument [all...]
213 if (auto *Relocate = dyn_cast<GCRelocateInst>(U)) in getGCRelocates() local225 if (auto *Relocate = dyn_cast<GCRelocateInst>(LandingPadUser)) in getGCRelocates() local
4078 printGCRelocateComment(const GCRelocateInst & Relocate) printGCRelocateComment() argument 4089 if (const auto *Relocate = dyn_cast<GCRelocateInst>(&V)) printInfoComment() local
5538 GCRelocateInst &Relocate = cast<GCRelocateInst>(Call); visitIntrinsicCall() local
1968 GCRelocateInst *Relocate = dyn_cast<GCRelocateInst>(U); insertRelocationStores() local
1368 if (GCRelocateInst *Relocate = dyn_cast<GCRelocateInst>(U)) simplifyOffsetableRelocate() local